steeb to wards our future
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

steeb to wards our future

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ole_ba7ebak
Admin
ole_ba7ebak

نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Empty
مُساهمةموضوع: نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى   نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Emptyالسبت يونيو 20, 2009 11:10 am

احساس غريب قوى انك تكون نفسك تقول بحبك لحد وتسمعها منه وان الحد دة مايبقاش موجود اصلا غير فى خيالك والله اعلم هو هيجى اصلا ولا لا ولو جه هيبقى يستاهل انك تقوله الكلمة دى حاسس ان الدنيا خلصت من حواليا والمشكلة ان الفراغ دة ممكن يخليك تعمل حاجة غلط بس انت بتخاف من ربنا واكبر مشكلة كمان انك تحس كل اللى حواليك مش فاهمينك
انا حاسس انى بخرف صح....معرفش بقى اهم كلمتين كنت عاوز اقولهم وقولتهم

من الاخر نفسى الاقى حد انا رقم واحد فى حياته وساعتها هديله حياتى كلها

نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى 1cc

نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى %D8%A7%D8%AD%D8%A8%D9%83
shahsta

shahsta

نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Empty
مُساهمةموضوع: رد: نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى   نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Emptyالسبت يونيو 20, 2009 1:12 pm

كل اللى حاسس بيه ومضايقك قوله وبكل صراحه اوماال احنا هنا ليه صح يا باقى الاعضاء ولا غلط
احنا هنا كلنا جنب اى حد محتاجنا
واحساسك قولى بجد احساس غريب شويه بس حلو انك تفضل مستنى الشخص فى خيالك ولما تلاقيه تديله حياتك كلها بس لازم تختااااار صح علشان حبك ميرحش هدر
وميرسى على صراحتك معانا وثقتك
lOve stOry

lOve stOry

مُساهمةموضوع: رد: نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى   نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Emptyالأحد يونيو 21, 2009 8:23 am

انت تقول اللى تحبه قولى اومال احنا هنا بنلعب ولا ايه

وربنا يديك اللى انت عايزه ان شااااااااء الله
ole_ba7ebak
Admin
ole_ba7ebak

مُساهمةموضوع: رد: نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى   نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Emptyالإثنين يونيو 22, 2009 10:23 am

بجد بجد انا فرحااااااااااااااااااااااااااااااااان
لانى انا عضو فى منتدى فيه اجمل اعضااااااااااااء فى الدنيااااااااااااااااااااااااااااا

بجد يا جماعه انا مش عارف اشكركم ازااااااااااااااااى

.لا بجد انتوا اجمل اعضاء فى الدنياااا انا لو لفيت على كل منتدى مش هالاقى اى اعضاااااااااااااااااء زيكم

ميرسى ليكم ميرسى لمشاركتكم معاااااااايا
ومشاركتكم معايا فى اللخظه ديه

بس بجد انا نفــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى .........................

بس انا كده هاتعبكم معايا اوى اوى

تحياااااااااااااااااااااااتى
نورتوووووووووووووووووووووووووونى
AILo0o0oL

AILo0o0oL

مُساهمةموضوع: رد: نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى   نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Emptyالخميس يونيو 25, 2009 10:02 pm

قووووووووول يا قولى كل اللى انت عايزه واتعبنا معااااااااااك ولا يهمك
لو انت خايف انك تغلس علينا متخافش احنا غلسين وبنحب الغلاسه يعنى غلس براحتك ياعم

قووووووووووووووول يا احمد بحبك بصوووووووووت عااااااااااااالى للى بيدق قلبك ليها
ole_ba7ebak
Admin
ole_ba7ebak

مُساهمةموضوع: رد: نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى   نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Emptyالأربعاء يوليو 01, 2009 1:21 am

ميرسى بجد ايلووووووووووووووووووووووول
وادى يا ستى
بحبك بصوت عالى بس كده بس انا نفسى احسهاااااااااااااااا
AILo0o0oL

AILo0o0oL

مُساهمةموضوع: رد: نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى   نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى Emptyالأربعاء يوليو 01, 2009 11:20 am

حيرتنا معاك قولى انت بتحب ولا لأأ
فى لعبه اوصف حبيبك وصفت وصف فوق الفظيع للى بتحبها
ودلوقت بتقول انك نفسك تحبها حيرتنى بجد

نفـــــــــــــــــــ اقول بحبك ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (قولى بحبك)
» كلمه بحبك لغات كتيـــــــــــــــــر
» حبيبى رجعلى وقالى بحبك!!!!!!!!!!!!!!!
» ازااااااااااى تقول بحبك ههههه جامده